lørdag 21. februar 2009

Det spirer og gror!

Nå begynner det å skje ting i planteverden! I formiddag skulle jeg helle ut litt overflødig vann fra vanningsbrettet, og da oppdaget jeg plutselig røtter som stakk ut i bunnen av pottene!


Eiriks potte med sukkererter


Renathes potte med sukkererter

Da jeg kikket litt nærmere oppi pottene oppdaget jeg skuddene! Eirik har fått tre skudd i potten med sukkererter, jeg har fått ett... Må innrømme at jeg ble litt gira. ;)


Eiriks tre sukkererter-skudd


Renathes sukkerert-skudd

Jeg ble som sagt litt gira, og kasta meg rundt for å vanne nykomlingene, de andre fikk også litt vann i håp om at de ville sprette frem. Og det gjorde de! Plutselig så jeg tre bittesmå skudd i tomatpotta til Eirik.


Måtte ramme dem inn, for de er så bittesmå!

1 kommentar:

  1. Så artig. Glæde mæ til å følge med og håpe jo selvfølgelig på en smakebit etterhvert. hehe

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar! Ha en strålende, grønn dag. :)